Izdelki so na voljo zdaj
O Davčnih
Q: ali Je DAVEK vključen v vrstnem redu brezplačno?
A: V Evropskih državah: vse elemente, ki potrebujejo uvoznih dajatev in DDV.Postavka manj kot 150 euro, Aliexprsess zaračuna DDV pri izdelavi nalog; element nad 150 euro, če DPD brez davka, če shipping način, ki jih potrebujete za plačilo uvoznih dajatev in DDV, ko obračun carinskega.
Nekatere druge države (ZDA, AU, CA, itd.) : Arhihome.si zaračuna DDV pri pripravi nalog.
O Plačilu
Sprejemamo Alipay, Zahodne Unije, TT.paypal, Vse glavne kreditne kartice so sprejemljive prek varnih plačilnih procesor DEPOZITNI.Plačilo mora biti vložen v 3 dneh od naročila.Če ne morete prevzem takoj po dražbi blizu, prosimo, počakajte nekaj minut in poskusite znova Plačila mora izpolniti v roku 3 dni.
O poštnine
V:Kdaj lahko dobim paket po plačilu?
A: To bo trajalo 3~7 delovnih dni, da naredite pregled & pakiranje & organiziranje odpreme.
Kitajska post čas dostave 20~30 delovnih dni.
EMS/DPD čas dostave 15~20 delovnih dni.
DHL/Fedex/TNT/UPS čas dostave 5~7 delovnih dni.
namestitev
Q: ali Je montaža opreme V paketu?Kako namestiti?
A: DA, 3M traku & vijaki so pakirani v paketu, kot je potrebno, nekateri deli potrebujejo samo 3M nekateri deli potrebujejo vijaki, bomo jih dal v paket.Imamo navodila za namestitev, ki temelji na različnih delov, pls se nanašajo na opis.
naše storitve
Q: Kaj naj naredim, če niso zadovoljni z blagom?
A: 1), potem Ko je prejel blago, če ne boste zadovoljni, se lahko obrnete na naš servis dekle za vrnitev, bomo plačali na povratni ladijski promet pristojbina, če je to naš problem.
2) Če je malo popraskal med plovbo bomo morali popravilo navodila za vas, ali pa se vrnete nazaj.
3) Če je poškodovan med transportom, mi bo celotno vračilo ali zamenjavo novega za vas.
O Povratne Informacije
1. Smo odvisni od strank, zadovoljstvo za uspeh.Zato svoje pozitivne povratne informacije od 5 ZVEZDICAMI, ki je
zelo pomembno za nas.Če ste stratified z naših artiklov, Prosimo, vzemite si minuto, da pustite nam vaše pozitivne
povratne informacije. 2. Prosim, ne pustite vse negativne povratne informacije, preden stopite v stik z nami.Naredili bomo vse, kar moremo, in delo z
ste rešili vse težave.Pošlji negativne povratne informacije, ni prepozno, če problem ni rešen.
3. Vaše povratne informacije so za nas zelo pomembna in vse kupce.Prosimo, vzemite nekaj sekund, da se pusti veliko povratnih informacij, če ste zadovoljni z našim izdelkom in storitvijo.
4. Prosimo, kontaktirajte nas pred odhodom nevtralno(3 zvezdice) ali negativna(1-2 zvezde) povratne informacije.Bomo poskušali naši moči, da reši problem in dopust vam srečno nakupovanje tukaj.Hvala!