Izdelki so na voljo zdaj
Vrhunci najnovejšo Nadgradnjo:
1. Upgrated WiFi, da se 802.11 AC ( 1000M Wifi) problem uporaba 5G WiFi v nekaterih državah je bil rešen.TV box zdaj deluje v redu z 5G WiFi v vseh državah.
2.Nekateri združljivost vprašanja, ki so tudi že odpravljene.
3. Nekaj TV box ogrevanje težave so bile tudi pravilno rešil, in ne bo nobenih resnih ogrevanje težave.
4. Nekaj TV box Freesing problem že rešen, in strojne opreme za sistem, ki je optimizirana tudi.
5.Optimirano in izboljšano nalaganje aplikacij .Sedaj lahko prenesete apps bolj enostavno.
6.Vsi kupci lahko nadgradite vaš TV BOX vdelane programske opreme prek OTA, kar pomeni, da lahko enostavno nadgradite na spletu prek Interneta in.
Strojna konfiguracija:PROCESOR : Allwinner H616 Quad Core 64bits Quad-Core [email protected]
GPU : Mali-G31
RAM : 2G/4G
ROM : 16 G/32 G/64 G
6K/4K Video: HDR10 ,skupina na visoki ravni,HDR,6K 30fps,4K 60fps, 1080p 60fps video dekodiranje,
vključno z H265/HEVC Main/Glavni 10 profil level5.2 Visoke stopnje;
4K 60FPS;H264/AVC BP/MP/HP level5.1,MVC,4K 30fps;
WIFI
Wi-Fi : 802.11 b/g/n/AC (zelo hitro, WiFi, v bližini 1000Mbs) Dual band Wifi , 2.4 G 5G
Pomnilniške kartice: Podpira TF kartice do 32GB
OTG : da
GOSTITELJ: USB 2.0
Operacijski sistem : Android 10.0
Q: ali Lahko spremenim naročilo info?Kot so prejemanje naslov ali element kupili?
A: Da informacij ni mogoče spremeniti, potem ko je dano.Prosimo prekličete vaše naročilo in kraj novega, če bi info je napačna.V nasprotnem primeru parcela je, da bo dobavljeni po začetnem bi info.
Q: Zakaj ni mojem bi se pošiljajo iz Kitajske?
A: Če ni več koda za sledenje po 10 dni.To je najverjetneje posledica domačih dostava vprašanje.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service.
Q: Zakaj je moja parcela še vedno "dali"?
A: Mednarodno pošiljko, je lahko zelo zamudno in vaše potrpljenje je cenjeno.Prosimo, bodite prepričani, če ne vidijo posodobitev o vaši pošti.Uporabljamo Arhihome.si dostava metode, ki lahko sprejmejo od 15 do 60 dni.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service.
V: Zakaj ne dobim drug proizvod?
A: Prosim, obrnite na našo customer service neposredno za nadaljnjo podporo.
Q: Zakaj sem prejel le 1 postavka medtem ko več bilo kupljeno na prvem mestu?
A: Ena bi lahko morda bo poslana preko več paketov z vsako od njih edinstveno številko za sledenje.Prosimo, da jim sledite glede na posamezno številko za sledenje (- e).Prosimo, obrnite na našo customer service neposredno za nadaljnjo podporo.
Q: sem kliknil "Potrdi Prejeto Blago" pred parcela je prejel.Kaj naj naredim?
A: Ne skrbite, če boste kliknili to po naključju.Vaš paket pošiljajo čimprejšnji mogoče vseeno.Preprosto sledite številko za sledenje za posodobitev.5-star pregled je cenjen po prejemu pošiljke.
V: Kaj naj storim, če je moje naročilo je zaprta?
A: opravite novo naročilo z varno račun in način plačila.
Q: Kaj pa, če izdelka ne morete uporabljati?
A: Prosimo zagotovite, da izdelek uporabljate pravilno, v skladu z uporabniškim priročnikom.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service neposredno.
Q: sem in nisem prejel mojo parcelo, vendar pa to kaže, "dostavi" na naročila podrobnosti strani.Kaj naj naredim?
O: preverite pri svojem lokalnem post najprej za parcelo info.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer support.
Q: Zakaj je moja parcela vrnil?
A: To je zato, ker prejema naslov ali telefonsko številko, neustrezen ali logistično podjetje ne more ladja na vaš naslov.Prosimo, da se obrnete na našo službo za neposredno če težava ni odpravljena.